Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL
Zaloguj
Szukaj
Display results as :
Advanced Search
Poll
Statistics
Mamy 154 zarejestrowanych użytkownikówOstatnio zarejestrował się Tymur_SWD_Nasi użytkownicy napisali 2550 wiadomościin 176 subjects

Share
Go down
avatar
Admin
Posts : 475
Reputacja : 23
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Nie Sie 05 2018, 12:09
Piąta Runda PsRace Blancpain GT 3 



_________________
Prezes
PSN : sebaws
avatar
Admin
Posts : 475
Reputacja : 23
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Czw Sie 09 2018, 21:36
Szyk Startowy 





Start 




_________________
Prezes
PSN : sebaws
Posts : 346
Reputacja : 38
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Sro Paź 10 2018, 14:22
Czy na Fuji będzie losowany także deszcz (mżawka)?
avatar
Posts : 144
Reputacja : 5
Join date : 07/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pią Paź 12 2018, 00:26
Ja tam licze ze bedzie napierdzielac caly wyscig. Goraco jest Smile
Posts : 16
Reputacja : 0
Join date : 13/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pią Paź 12 2018, 22:06
Pany, mecz gra Polska w niedziele podczas naszego wyscigu. nie macie ochoty obejrzec? moze przelozymyna nasz wyscig na 2h wczesniej? albo jakas inna opcja? moze ankieta tak jak ostatnio podczas finalu siatkowki?
Posts : 26
Reputacja : 2
Join date : 08/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Sob Paź 13 2018, 21:02
Wiesz równie dobrze mógł by chcieć przekładać wyścig z powodu finału turnieju w snookera. Przy czym snooker jest o wiele ciekawszy niż gra naszej reprezentacji. Nie ta ranga wydarzenia panie kolego.
Posts : 346
Reputacja : 38
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Sob Paź 13 2018, 21:09
topru napisał:Pany, mecz gra Polska w niedziele podczas naszego wyscigu. nie macie ochoty obejrzec? moze przelozymyna nasz wyscig na 2h wczesniej? albo jakas inna opcja? moze ankieta tak jak ostatnio podczas finalu siatkowki?
A co? Nasi grają w finale MŚ? To już jest rok 2064? Kuźwa, jak ten czas napierdziela! Dobrze, że ja się nie starzeję, bo - "... tiiiime is on my siiiide ..." Very Happy
Posts : 16
Reputacja : 0
Join date : 13/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Nie Paź 14 2018, 01:22
Spoko. Widze, ze tu sami kibice sukcesow.
avatar
Admin
Posts : 475
Reputacja : 23
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pon Paź 15 2018, 06:37
Wyniki pokój A 

Punkt za P1  Khasius 

Punkt za BL.  Khasius 



Wyścig 


_________________
Prezes
PSN : sebaws
avatar
Admin
Posts : 475
Reputacja : 23
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pon Paź 15 2018, 06:38
Błędy w apce . Mietek p9 
Gustaw p10 i Falo p11

_________________
Prezes
PSN : sebaws
avatar
Admin
Posts : 475
Reputacja : 23
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pon Paź 15 2018, 06:44
Wyniki pokój B 

Punkt za P1 gtl Mikos

Punkt za BL. Mirol

Kwalifikacje 
Wyścig 


_________________
Prezes
PSN : sebaws
avatar
Posts : 144
Reputacja : 5
Join date : 07/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pon Paź 15 2018, 09:58
Kutfa mac!!!

Pierdziele co za gra.
Trenowalem te 2 razy do tego wyscigu. Ciezko bardzo ciezko o dobry wynik. Na treningu przed wyscigiem zrobilem pierwsza czaswoke. Patrze p2.. mysle eee cos oni ukrywaja. Przychodzi kwali a tu znowu P2. Masakra. Przez dluga czesc myslalem ze bede na p1 i nie bede wiedzial jak wystartowac. 

No i na tym piekny wieczor sie skonczyl. Startujemy to mnie Old z Sieniem wyprzedzaja. Jade za nimi kilka kolek i co... spin.. potem co spin... a idz pan w .... 
No i na koncu wielki blad gry i dupa zbita panie...

Jestem przed ostatni w klasyfikacji przedostatni w zespolowej... Jest zle Gustaw... a nawet gorzej niz zle. 

Nawet nie chce myslec jak trenowac do nastepnego wyscigu. Dramat! Dobranoc.
Wniosek zapewne bedzie na @falo Very Happy
Posts : 26
Reputacja : 2
Join date : 08/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

on Pon Paź 15 2018, 16:15
Tak wyglądał start lotny i kolizja na pierwszy zakręcie. Mikos aż podskoczył z wrażenia jak dostał strzała.
Sponsored content

Re: Runda Piąta GT 3. 14.10 Godzina 21:00 Czasu PL

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach