Wnioski o Kary i Incydenty na Torze
Zaloguj
Szukaj
Display results as :
Advanced Search
Poll
Statistics
Mamy 149 zarejestrowanych użytkownikówOstatnio zarejestrował się Turbopl1988Nasi użytkownicy napisali 2265 wiadomościin 169 subjects

Share
Go down
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Sro Lut 07 2018, 18:09


Wnioski o Kary

Czas na złożenie wniosku: 48 H

Informacje o podjętych decyzjach będą ogłoszone najpóźniej do soboty 23:59 czasu PL
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Sro Lut 07 2018, 18:11
Old napisał  Proszę o rozpatrzenie dwóch sytuacji z Tomaszanem. W przypadku orzeczenia winy Tomaszana proszę jedynie o ostrzeżenie dla niego.

1. Atak bez overlapu, wyprzedzenie po kolizji i nieoddanie pozycji. Na początku filmu miejsce w którym jest moje auto jest punktem skrętu, w którym to punkcie Tomaszan powinien mieć prawidłowy overlap, żeby mieć prawo do wewnętrznej.



2. Uderzenie w tył, spowodowanie mojego spina co skutkuje stratą 3 pozycji, w tym pozycji do Tomaszana


.
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Sro Lut 07 2018, 18:14
mietekpl napisał Cześć i czołem wszystkim. Chciałbym złożyć wniosek na naszego kochanego nieskazitelnego sędziego Olda. Za wypchnięcia z zakretu i nie oddanie pozycji. Ogólnie bardzo agresywnie pod jeździł więc nie dość że musiałem uważać na przód to i na tył bo jak nie od dziś wiadomo wygrywają Ci którzy mają najmniej rozwalony samochód. Wypchniecie spowodowało że sam wypchnalem sienia który zaliczył spina i spadł daleko. Dlatego wnioskuje nie o ostrzeżenie a o karę. W końcu sędzia powinien dawać przykład. Filmik że zdarzenia:
avatar
Posts : 84
Reputacja : -3
Join date : 07/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Czw Lut 08 2018, 09:30
Ja dodaje obiecany DIVE BOOMB Atack kolegi Tomaszana - dla mnie takie wyprzedzanie jest nie dopuszczalne czemu ja mam robić miejsce dla takiego delikwenta który przestrzelił zakręt i nie oddał nawet pozycji co to ma być , ja się na takie ściganie nie zgadzam.
z drugiej kamery wygląda że go szturchnąłem ale nie ja odbiłem żeby mnie nie rozjebał (można tak nie ma królika?)

https://www.youtube.com/watch?v=Qe6WzhKMdPo

pisze że przez 7 dni nie mogę dać zew. linku admin daj mi taką możliwość dam film do tego z YT


Ostatnio zmieniony przez Gustaw dnia Pią Lut 09 2018, 10:37, w całości zmieniany 2 razy
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Czw Lut 08 2018, 16:59
Aby po przenosinach wszystko w tym temacie było na miejscu, po przeklejeniu zgłoszonych protestów należałoby także przekleić wyjaśnienia ewentualnych sprawców, czyli w tym przypadku moje, wraz z przekierowaniem, jakie w tych wyjaśnieniach umieściłem. Porządek w "papierach" to podstawa Smile
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Czw Lut 08 2018, 17:22
Old jesteś na emeryturze słyszałem więc możesz sobie sam skopiować i wkleić Twisted Evil ja przenosiłem tylko główne posty z tematówi ewentualne wnioski z filmem i tak zajęło to troche czasu.
Gustaw czas na złożenie wniosku to 48 H po zakończeniu GP a o ile kojarze to chyba tego wniosku wcześniej nie było Very Happy

_________________
Prezes
PSN : sebaws
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Czw Lut 08 2018, 17:37
W prawdzie mam już prawo i decyzję o emeryturze ale nadal pracuję, więc czasu mam mniej niż Ty Seba. Ale cóż, skoro muszę sam, to proszę

Na protest Mietka odpowiedziałem -  Przykro mi z powodu tej sytuacji ale nie uważam, że przekroczyłem zasady i powinienem oddać pozycję. A już z całą pewnością w żaden sposób nie przyczyniłem się do Twojej kolizji z Sieniem.

Wszystko co miałem do powiedzenia o tej sytuacji jest w temacie dyskusji, jak i filmy z ujęciami z różnych kamer i pozycji.

Jeśli arbitrzy zdecydują o karze, to oczywiście przyjmę z pokorą ale zgadzać się z decyzją nie muszę.

Niestety nie mogę wkleić linków, więc proszę żebyś się tym zajął sam.
avatar
Posts : 84
Reputacja : -3
Join date : 07/02/2018
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Pią Lut 09 2018, 10:36
Ja nie wnioskuję pokazuję tylko co mi się nie podoba na maxa takie podejście i czasu nie maiłem pon - wto byłem po 23 w domu z pracy po całym dniu
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Pią Lut 09 2018, 16:55
Wiec tak. Oldboy nie wiem wrzucasz filmy i mówisz że to niechcesz karać Tomaszana. Sytuacje na punkty ujemne ale wedle życzenia Tomek dostaje ostrzeżenie wzrokowe What a Face

Wniosek Mietka dla sędziów jest prosty do rozpatrzenia. Winny jest Oldboy i dostaje kare -10 punktów za te sytuacje : " Manewr polegający na wejściu po wewnętrznej samochodu, który rozpoczął manewr skrętu, a bez wypracowanego istotnego overlap'u, jest czasem określany jako "barge passing". Jest to wysoce ryzykowny manewr, zarówno dla Ciebie, jak i dla innych. Jeżeli spowodujesz wtedy wypadek, nie masz żadnych praw."
Decyzje są nieodwołalne. Od razu informuje kto napisze w tym dziale swoje przemyslenia do werdyktów zostaną one skasowane przez mojego przenoszenia. Zapraszam do działu  dyskusja. Dziękuje pozdrawiam

_________________
Prezes
PSN : sebaws
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Sob Lut 10 2018, 00:01
Chcę tylko poinformować, że złożyłem wniosek o anulowanie werdyktu do protestu Mietka. Wniosek wraz z uzasadnieniem umieściłem w temacie http://psrace.forumpolish.com/t2-dyskusja-i-regulamin-lamborghini-super-trofeo
avatar
Admin
Posts : 381
Reputacja : 21
Join date : 07/02/2018
Age : 30
Location : Olsztyn
Zobacz profil autorahttps://www.youtube.com/user/sebaws98

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Nie Lut 11 2018, 12:45
Wniosek o anulowanie zsstaje odrzucony ponieważ według reszty sędziów poprawny overlap nie może zostać uzyskany poprzez opóźnienie hamowania. Jeżeli w ten sposób będziemy interperetowac ten przezpiz ,  że opoźnienie hamowania mozna nazwac poprawnym overlapem to do jakich sytuacji zacznie dochodzić na torze. Jednocześnie pana olda  wielce doświadocznego prosi sie o opanowanie języka  lol! .

_________________
Prezes
PSN : sebaws
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Nie Lut 11 2018, 13:28
"Wniosek o anulowanie zsstaje odrzucony ponieważ według reszty sędziów poprawny overlap nie może zostać uzyskany poprzez opóźnienie hamowania."


Wybaczcie panowie ale to absurd. Nigdzie nie ma takiego zastrzeżenia, ani w regulaminie wyścigowym, ani w zasadach CRC, ani w regulaminach FIA. Określone jest tylko miejsce, w jakim trzeba go osiągnąć, a nie sposób w jaki można to zrobić.
A w ramach programu edukacyjnego dla osób funkcyjnych w wyścigach prezentuję wam -
gdzie większość oerlapów i wyprzedzeń nastąpiło właśnie poprzez opóźnienie hamowania. Te akcje nie tylko nie zostały uznane za nieprawidłowe i ukarane ale znalazły się w TOP 10 wyprzedzeń. Ale cały wyścigowy świat o tym wie, tylko Wy prezentujecie jakieś wyssane z palca teorie Smile

Ps. Jeśli Waszym zdaniem post ten nie powinien znaleźć się w tym temacie, to proszę go przenieść do "Dyskusji".
avatar
Posts : 102
Reputacja : 13
Join date : 07/02/2018
Location : Warszawa
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Wto Lut 13 2018, 10:42
Składam wniosek o ukaranie Olda za agresywną jazdę, kontakt i tym samym wyrzucenie mnie z toru.
Czyli naruszenie tego pkt E. 2. regulaminu:

"E.2. Kierowca będący z przodu traci prawa określone w pkt.E.1. gdy pojazd jadący za nim bądź obok niego znajduje się w „bezpośredniej bliskości”. W takiej sytuacji kierowca będący z przodu nie może wykonać żadnych manewrów, które mogłyby doprowadzić do kolizji lub sytuacji niebezpiecznej dla kierowcy będącego z tyłu lub obok."


Słysząc komendę "watch right" "car right" od spottera celowo zjeżdża w prawo mimo tego, że już znajduję się obok. Kontakt destabilizuje moje auto, przez co nie daję rady dohamować do szykany i wypadam z toru.
Takie spychanie ma miejsce już nie pierwszy raz.

Z braku własnej powtórki posłużę się tym filmikiem. Cała akcja od 0:27

https://youtu.be/mAwCDFr_rGg

I 0:36

https://youtu.be/muDKRZPSxiI


Ostatnio zmieniony przez mataman dnia Wto Lut 13 2018, 11:54, w całości zmieniany 2 razy
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Wto Lut 13 2018, 20:15
W odpowiedzi na protest Mattamana stwierdzam, co następuje:
Nie widzę w regulaminie żadnego zapisu pozwalającego obarczyć mnie winą za ten kontakt.



Jako będący z przodu na wjeździe na ten odcinek prostej miałem prawo do dyktowania swojej linii jazdy, zgodnie z pkt.E.1.

E.1. Kierowca będący z przodu ma prawo do jazdy wybraną przez siebie linią i wykonywania takich manewrów, jakie uzna za stosowne w danej sytuacji, z zastrzeżeniem pkt.E.2. i pkt.E.6


a także miałem prawo do obrony pozycji na podstawie pkt.H.1 i H.2

H.1. Kierowca atakowany ma prawo jechać na "prostej" wybraną przez siebie linią jazdy.
H.2. Kierowca atakowany ma prawo, z zastrzeżeniem pkt.E.2. do obrony swojej pozycji i zablokowania ataku poprzez jednokrotną zmianę linii jazdy od jednej krawędzi toru do drugiej, a następnie powrotu na swoją poprzednią linię, z zachowaniem miejsca na szerokość samochodu pomiędzy swoim samochodem, a krawędzią toru po tej jego stronie, na którą wraca.




Wspomniane w tym punkcie, a także cytowane przez Mattamana zastrzeżenie, czyli pkt.E.2 stwierdza, że:

E.2. Kierowca będący z przodu traci prawa określone w pkt.E.1. gdy pojazd jadący za nim bądź obok niego znajduje się w „bezpośredniej bliskości”. W takiej sytuacji kierowca będący z przodu nie może wykonać żadnych manewrów, które mogłyby doprowadzić do kolizji lub sytuacji niebezpiecznej dla kierowcy będącego z tyłu lub obok.



Ponieważ swój manewr obrony pozycji, jakim była zmiana linii jazdy, rozpocząłem znacznie wcześnie niż doszło do "bezpośredniej bliskości",
manewr mój był całkowicie zgodny z regulaminem.

B.7. „bezpośrednia bliskość” – taka pozycja pojazdu będącego za lub obok innego pojazdu, która uniemożliwia kierowcy będącemu z przodu wykonanie manewru zmiany linii jazdy lub zmniejszenia prędkości bez groźby spowodowania kolizji bądź sytuacji niebezpiecznej, ze względu na zbyt małą odległość dzielącą pojazdy i brak możliwości reakcji na manewr kierowcy będącego z przodu.


Gdy zaś z biegiem czasu doszło do "bezpośredniej bliskości" nie wykonywałem żadnych manewrów więcej, poruszając się wciąż tą samą linią w kierunku prawej strony toru, więc w żaden sposób nie przekroczyłem zasady zawartej w pkt.E.2. a Mattaman miał aż za dużo czasu na zareagowanie na moją linię jazdy.



Gdy później przód samochodu Mattamana, ze względu na jego większą prędkość, znalazł się w świetle mojego, zastosowanie ma pkt.H.3


H.3. Jeśli w trakcie wykonywania manewru obrony pozycji przód samochodu atakującego znajdzie się w świetle samochodu atakowanego po tej jego stronie, w którą zmierza kierowca atakowany wykonując ten manewr, kierowca atakowany nie może dojechać do krawędzi toru i musi zostawić miejsce na szerokość samochodu dla kierowcy atakującego, również po tej stronie toru.

Jak widać na przedstawionych filmach Mattaman miał przez cały czas znacznie więcej miejsca pomiędzy moim autem, a krawędzią toru, niż wymaga tego regulamin.

A dlaczego doszło do kontaktu? Przyczyną było to, że ja starałem się utrudnić atak Mattamanowi, zostawiając mu jak najmniej miejsca po prawej stronie toru i robiłem to zgodnie z regulaminem, a Mattaman chciał sobie tego miejsca zachować jak najwięcej, odsuwając się od krawędzi w kierunku mojego auta. Siłą rzeczy w końcu się zetknęliśmy. Ja osobiście nie widzę przekroczenia zasad przez żadną ze stron, co wykazałem wyżej i wnoszę o uznanie tego kontaktu za incydent wyścigowy.

Jeśli chodzi o uwagę Mattamana w kwestii informacji udzielanych przez "spottera", to przypominam, że są to tylko informacje i nie ma obowiązku zwracać na nie uwagi, a nawet mieć je włączone. Poza tym Mattaman uzyskiwał identyczne informacje od swojego "spottera", że "watch left" "car left" i też w żaden sposób na to nie zareagował, odjeżdżając od krawędzi toru i zbliżając się do mojego auta.


To tyle w sprawie moich wyjaśnień do protestu Mattamana.



A teraz mój protest przeciwko Mattamanowi za wyprzedzenie poza torem i nieoddanie pozycji.




Do kontaktu pomiędzy nami, o którym pisałem wyżej, doszło na 190m do zakrętu. Pomijając fakt, że nie doszło do niego po przekroczeniu przeze mnie regulaminu, widać wyraźnie, że Mattaman miał sporo czasu na rozpoczęcie hamowania we właściwym punkcie i nic mu w tym nie przeszkadzało. Ja wcisnąłem hamulec natychmiast po kontakcie, gdzieś na 170m przed zakrętem. Mattaman trzymał gaz dalej i zaczął hamować na około 120m przed zakrętem, co jest odległością zbyt małą gdy nie jedzie się po optymalnej linii wyścigowej.
W efekcie zabrakło mu miejsca na zmieszczenie się w zakręcie i przestrzelił szykanę. Zgodnie z zasadami powinien oddać nieprawidłowo zdobytą pozycję, czego nie uczynił.


I ostatnia sprawa. Proszę arbitrów o rozstrzygnięcie, czy kogoś w poniższej sytuacji można obarczyć winą, a jeśli tak, to proszę o wyciągnięcie stosownych konsekwencji.






Po zetknięciu się prawego przodu auta Sylwka z lewym tyłem mojego i sklejeniu się obu aut starałem się z tego "magnesu" uwolnić, skręcając lekko w prawo. Gdy "magnes" puścił wyrzuciło mnie na trawę, gdzie straciłem pełną kontrolę nad autem i wróciło mnie na tor, gdzie doszło do drugiej "sklejki" z autem Sylwka. Potem obaj już niewiele mogliśmy zrobić i w efekcie wylądowałem poza torem, tracąc 3 pozycje, a Sylwek pojechał dalej. Na jego nieszczęście tylko kilka zakrętów. Proszę o ustalenie, czy zachowanie Sylwka i jego jazda była zgodna z regulaminem, czy może moja jazda nie była z nim zgodna.


Na koniec pozwólcie na pewną uwagę. Wiem, że za chwilę ktoś mi zarzuci, że piszę bzdurne elaboraty i interpretuję regulamin po swojemu i na własną korzyść. Już do tego przywykłem. Chcę jednak przypomnieć, że każdy z uczestników spornych sytuacji może mieć i ma prawo do własnej opinii. To rolą arbitrów jest ocenić sytuację na podstawie zapisów regulaminu i wykazać, że jeden z uczestników nie ma racji. Aby jednak ich opinia nie budziła niczyich zastrzeżeń co do zgodności z regulaminem, powinna być przedstawiana w taki sposób, jak ja odpowiedziałem na protest Mattamana, a nie tylko zaczynać się i kończyć słowami " bo większość sędziów tak uznała".


Dziękuję za uwagę i przepraszam za kolejne marudzenie.
A dla Gustawa - pig
Posts : 321
Reputacja : 37
Join date : 08/02/2018
Age : 60
Location : Świętochłowice
Zobacz profil autora

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

on Nie Lut 18 2018, 15:33
Przepraszam, że zawracam głowę ale chciałem się dowiedzieć, czy złożone protesty będą rozpatrzone?
Sponsored content

Re: Wnioski o Kary i Incydenty na Torze

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach